Vásárlás 7 lépésben

1. Nézd meg, hogy szállítunk-e a környékedre

Átvételi pontunk elköltözik 2024.11.08-dika után Átvételi pontunk a 1034 Budapest, Bécsi út 118/A helyett a 1089 Budapest, Vajda Péter utca 10 szám alá költözik kék kerítéses épület.  Ingyenes parkolási lehetőség az udvarban lesz elérhető. Átvétel: 6:00-21:30 között lehetséges.

Szállítási körzeteink:

Budapest egész területén kiszállítunk.

Az alábbi irányítószámok esetén a Wolt delivery szolgáltatásával érkezik hozzád rendelésed:

1011, 1012, 1013, 1014, 1015, 1016, 1051, 1052, 1053, 1054,1055, 1056, 1061, 1062, 1063, 1064, 1065, 1066, 1067, 1068, 1071, 1072, 1073, 1074, 1075, 1076, 1077, 1078, 1081, 1082, 1083, 1084, 1085, 1086, 1087, 1088, 1089, 1091, 1092, 1093, 1094, 1095, 1096, 1097, 1098, 1101, 1102, 1103, 1104, 1105, 1106, 1107, 1108, 1111, 1112, 1113, 1114, 1115, 1116, 1117, 1118, 1119, 1121, 1122, 1123, 1124, 1125, 1126, 1131, 1132, 1133, 1134, 1135, 1136, 1137, 1138, 1139, 1141, 1142, 1143, 1144, 1145, 1146, 1147, 1148, 1149, 1161, 1162, 1163, 1191, 1192, 1193, 1194, 1195, 1201, 1202, 1203, 1204, 1205 

A futároknál bankkártyás terminál nem található, így bankkáryával az átvételkor nem tudnak fizetni.

A kiszállítás időintervallumáról e-mailben küldünk kiszállítási értesítőt, a Wolt pedig sms-ben küld egy nyomonkövetési linket. Sajnos utólagos módosításra nincs lehetőség.

Az alábbi irányítószámokra és településekre saját futárral szállítunk ki:

1021, 1022, 1023, 1024, 1025, 1026, 1027, 1028, 1029, 1031, 1032, 1033, 1034, 1035, 1036, 1037, 1038, 1039, 1041, 1042, 1043, 1044, 1045, 1046, 1047, 1048, 1151, 1152, 1153, 1154, 1155, 1156, 1157, 1158, 1164, 1165, 1171, 1172, 1173, 1174, 1181, 1182, 1183, 1184, 1185, 1186, 1188, 1211, 1212, 1213, 1214, 1215, 1221, 1222, 1223, 1224, 1225, 1237, 1238, 1239, Szentendre, Budakalász, Pomáz, Érd, Érdparkváros, Érdliget, Budaörs, Törökbálint, Diósd, Biatorbágy, Herceghalom, Páty, Piliscsaba, Solymár, Pilisszentiván, Pilisvörösvár, Telki, Remeteszőlős, Budakeszi, Budajenő, Nagykovácsi, Piliszántó, Üröm, Pilisborosjenő, Pécel, Dunakeszi, Csömör, Nagytarcsa, Kistarcsa, Fót, Vecsés, Üllő, Gyömrő, Ecser, Maglód, Szigetszentmiklós, Halásztelek, Dunaharaszti, Alsónémedi, Gyál, Százhalombatta, Tárnok

A saját futáros szállítás esetén csak kiszállítási értesítő érkezik e-mailben. A futárnál bankkártyás fizetési lehetőség nincs.

7-9 óra között 
9-11 óra között 
11-13 óra között 
13-15 óra között
15-17 óra között
Bármikor jó 
 
29990  Ft-os kosár érték felett a szállítási költség díjmentes.
 
Azonnali kiszállítás: 2220,- forint Budapest és környékén (átmenetileg nem elérhető)
 
CSOMAGPONTRA SZÁLLÍTÁS ÉS VIDÉKI HÁZHOZSZÁLLÍTÁS
 
A rendelések beérkezését követően hétfőn, kedden, szerdán és csütörtökön adjuk fel a megrendelt termékeket. A kiszállítás az alvállalkozó futárszolgálattól függ.
 
Csomagautomatába általában a feladást követő napon bekerül a rendelésed, amelyről értesítést is kapsz és a csomag státuszát nyomon tudod követni a Foxpost weboldalán. Figyelj arra, hogy a Foxpost megad egy pontos időpontot, ameddig tárolja csomagodat az automatában. Fontos, hogy addig az időpontig vedd át a megrendelésed, különben a csomagod visszaküldésre kerül. Ez tapasztalatunk szerint, több hét is lehet. Ha kéred a csomagod újraküdését, ez ismét a Te költséged lesz.
 
Szállítási díj: 1190 Ft
 
Vidéki házhozszállítás esetén a feladást követő második munkanapon számíthatsz a csomagod érkezésére a Csomagpiac/DPD futárszolgálat által. Szintén kapsz értesítést erről, sőt telefonon is jelentkezni fog a kiszállító, ha nem tud elérni. Kérlek, figyelj arra, hogy a csomag átvétele a Te felelősséged.  Csomagodat hétfőn és csütörtökön készítjük össze és ezen a napon is kerül feladásra. Hétvégi napokon a kiszállítás szünetel.
 
Szállítási díj:
 
0-10 kg között 1990 Ft
10-15 kg között 2390 Ft
15 kg felett 3200 Ft
 

Milyen időpontban számíthatok a kiszállításra? 

 
BUDAPESTEN ÉS KÖRNYÉKÉN:
Hétfőn, kedden, szerdán, csütörtökön, pénteken és szombaton egész nap szállítunk. Megrendeléskor beállíthatsz idő intervallumot, sőt a megjegyzésbe beírhatsz még közelebbi időpontot, amikor kéred a kiszállítást. Igyekszünk mindig ehhez alkalmazkodni, ez 90%-ban sikerül, a végső időpont vállalásunkról mindig küldünk egy visszaigazolást a kiszállítást megelőző nap délutánján.  Általában bizonyos területekre ugyanabban az időintervallumban megyünk. Kérlek, vedd figyelembe, hogy nem tudunk teljesen pontos időpontot mondani, hogy mikor érünk hozzád. Igyekszünk úgy összeállítani a kiszállítást, hogy gazdaságos legyen és ne terheljük felesleges plusz körökkel a környezetet. A szállítás időpontját pontosan megadjuk emailben a kiszállítást megelöző napon délután. Ha a megadott időpont nem felel meg neked, akkor kérjük jelezd a kiszállítónak és megpróbálunk megoldást találni.

Előre fizetés esetén nem szükséges otthon tartózkodnod, csak mondj egy biztonságos helyet: szomszéd, garázs, beugró, lépcsőház stb.- ahol otthagyhatjuk a dobozodat és te később megtalálod a megrendelt termékeket. Nem csak otthonra, hanem munkahelyedre is kérheted a szállítást. A további részleteket írd meg nekünk a megjegyzés rovatban.
 
Egyes időponti sávok a terheltség miatt az adott kerületre vonatkozó szállítási költség kiegészül egy kompenzációval:
 
7-9 óra között 
10-12 óra között 
11-13 óra között 
13-15 óra között
15-17 óra között
Bármikor jó 
 
2. Tekintsd meg doboz összeállításainkat és egyéb termékeinket
  • Ha heti dobozt rendelsz, akkor kipróbált recepteket ajánlunk hozzá gasztrobloggerektől a receptek oldalon, amelyet elkészíthetsz a dobozban található zöldség alapanyagokból.
  • Válogathatsz a dobozok mellé (vagy éppen helyette) más finomságokat is, ha a bolt, hús és kész, pékség vagy egyéb menüpontra kattintasz.
  • Egyszerűen klikkelj a „kosárba” gombra és a tétel bekerül a vásárlásaid közé. Elötte vagy utána is változtathatod a mennyiséget a + és - gombokkal. 

3. Regisztrálj és rendelj itt!

  • Amit kérünk hogy a minimum rendelési érték érje el a 14990 Ft-ot.
  • Folyamatosan töltjük fel az új termékeket és vesszük le azokat a termékeket, amikből már nincs.
  • A szezonális és fontos újdonságokról hetente kétszer küldünk emailt a regisztrált felhasználóknak.
  • Az áru kiszállításához néhány adatra van szükségünk. Adataidat bizalmasan és biztonságosan kezeljük az adatvédelmi szabályzatunk szerint.

4. Kiszállítás

  • A kiszállítás 6 napon: hétfő, kedden, szerdán,csütörtökön, pénteken és szombaton történik. A kiszállítást megelöző napon emailben értesítünk a szállítás várható időpontjáról.
  • Rendelés leadásakor választhatsz szállítási időintervallumot. Kérjük, ha bizonyos időpontok nem felelnek meg, akkor a rendelés leadásakor ezt feltétlenül írd meg nekünk a megjegyzés rovatban!
  • Nem szükséges otthon tartózkodnod, megadhatsz egy szomszédot, vagy biztonságos helyet ahol hagyhatjuk a dobozt. A munkahelyedre is szívesen szállítunk.
  • Környezetvédelmi okokból dobozainkat újra felhasználjuk, ezért kérjük, hogy a következő szállítás alkalmával tedd az ajtód elé, vagy futárunknak add át az üres dobozt.
  • Az árut minden esetben szállítólevél kiséri, amelyből egyik példány a Tied marad.
  • Minden olyan esetben felvesszük veled a kapcsolatot egyeztetés céljából, ha valami kérdésünk van. Előfordulhat  olyan körülmény, amely akadályozza a kiszállítást például nem tudunk hozzád eljutni hóakadály miatt, vagy nem találjuk a megadott szállítási helyet, illetve áruhiány is lehetséges, amivel kapcsolatosan egyeztetnünk kell. Kérjük ezért add meg mobilszámodat, melyen elérhetünk. Ezeket kizárólag a megrendeléssel kapcsolatosan használjuk, harmadik félnek nem adjuk ki (lsd. adatvédelmi elveink).


5. Fizetés

Fizetési lehetőségek:
 - Bankkártyával a rendelés leadásakor, Barionon keresztül.  
- Áru átvételekor készpénzben. Kérjük készítsd elő a pontos öszeget, mert kiszállítóinknak sokszor problémát jelent a nagy címletekből visszaadni.
- Átutalással saját bankodon keresztül az alábbi számlaszámra cégként való vásárlás esetén: 10700378-70746091-51300009, kedvezményezet: Supp.li Kft, kérünk az utalás közleményében tüntesd fel a rendelésed leadásának dátumát vagy a szállítólevél számát. Fontos, ha nem saját bankszámládról utalsz kérjük tüntesd fel a honlapon regisztrált felhasználónevedet is, mert másképpen nem tudjuk összekötni a beérkezett összeget veled, a megrendelővel. Az utalással kapcsolatos információkat a rendelést visszaigazoló e-mailben is megtalálod. 
- Számlát a rendszer automatikusan küldi ki szállítás előtti napokban a számlázz.hu rendszerén keresztül, független az utalás összegének beérkezésétől. Számla kiküldése a következő rendszer alapján működik.
 
 
Péntek és szombat szállítási nap esetén csütörtökön megy ki automatikusan az e-mail a számlával. Hétfő, Kedd és szerda szállítási nap esetén a szállítást megelőző napon megy ki automatikusan az e-mail a számlával.
 

6. Honoráljuk hűségedet!

 
Fontos számunkra, hogy rendszeresen vedd igénybe szolgáltatásunkat és ezzel a termelőink folyamatosan számíthassanak a megrendelésre, ezért hűségprogramot indítottunk. Díjazzuk a hűséged és minden tizedik vásárláskor 10% kedvezményt adunk a megrendelésed végösszegéből. Vásárlásaid számát Te is nyomonkövetheted a profil menüpontban és minden rendelést visszaigazoló emailben tájékoztatunk róla, hogy még hány vásárlás választ el a 10% kedvezménytől. 

7. Mit érdemes még tudni?

  • Bejelentkezést követően a termékeink a szív jel segítségével a kedvenc termékek közé tehetőek, így ezek a termékek minden vásárláskor egyszerűen a kosárba helyezhetőek belépést követően a felhasználónév nyílra kattintva a "kedvenceim" között találod meg őket.
  • Érdemes állandó megrendelést kérni. Így azokat a termékeket, amelyeket mindenhéten szeretnél megkapni, azt automatikusan visszük neked. Az állandó rendelést a szállítás elötti második napig módosíthatod vagy lemondhatod.
  • 100% garanciát vállalunk a minőségre! Ha valamelyik termék minőségével nem vagy megelégedve és átvételkor jelzed ezt a futárnak, akkor visszatérítjük a termék árát. Amennyiben 24 órán belül panaszt teszel (nem 1-2 napos szavatosságú termékre) e-mailben vagy telefonon, akkor azt igyekszünk minél gyorsabban elbírálni. A termék minőségével kapcsolatos panasz esetén az elbírálásához szükségünk van egy képre, melyet ideálisan átvételkor készített fotó elküldésével tudsz megtenni és jogosnak ítélt panasz esetén a termék árát részben vagy egészben visszatérítjük.