Kérdésed van? Hívj minket +36204227555
Következő szállítás(ok):2024. 03. 22.(péntek),
2024. 03. 23.(szombat), 2024. 03. 26.(kedd),
2024. 03. 27.(szerda)
keresés profil info telefon
irsz.:
Következő szállítás(ok):2024. 03. 22.(péntek), 2024. 03. 23.(szombat), 2024. 03. 26.(kedd), 2024. 03. 27.(szerda)
  • bio
  • cukormentes
  • Díjnyertes
  • Fenntartható csomagolás
  • gluténmentes
  • Hozzátáplálás
  • laktózmentes
  • paleo
  • vegán
  • vegyszermentes
  • akciós
  • új

Vásárlás 7 lépésben

1. Nézd meg, hogy szállítunk-e a környékedre

 

 

 

 

Egyes időponti sávok a terheltség miatt az adott kerületre vonatkozó szállítási költség kiegészül egy kompenzációval:
 
6-9 óra között 
9-12 óra között 
12-15 óra között 
15-20 óra között 300 Ft
Bármikor jó 
 
19000 Ft-os kosár érték felett a szállítási költség díjmentes.
 
Azonnali kiszállítás: 2220,- forint Budapest és környékén (átmenetileg nem elérhető)
 
CSOMAGPONTRA SZÁLLÍTÁS ÉS VIDÉKI HÁZHOZSZÁLLÍTÁS
 
A rendelések beérkezését követően hétfőn és csütörtökön adjuk fel a megrendelt termékeket. A kiszállítás az alvállalkozó futárszolgálattól függ.
 
Csomagautomatába általában a feladást követő napon bekerül a rendelésed, amelyről értesítést is kapsz és a csomag státuszát nyomon tudod követni a Foxpost weboldalán. Figyelj arra, hogy a Foxpost megad egy pontos időpontot, ameddig tárolja csomagodat az automatában. Fontos, hogy addig az időpontig vedd át a megrendelésed, különben a csomagod visszaküldésre kerül. Ez tapasztalatunk szerint, több hét is lehet. Ha kéred a csomagod újraküdését, ez ismét a Te költséged lesz.
 
Szállítási díj: 1190 Ft
 
Vidéki házhozszállítás esetén a feladást követő második munkanapon számíthatsz a csomagod érkezésére a Csomagpiac/DPD futárszolgálat által. Szintén kapsz értesítést erről, sőt telefonon is jelentkezni fog a kiszállító, ha nem tud elérni. Kérlek, figyelj arra, hogy a csomag átvétele a Te felelősséged.  Csomagodat hétfőn és csütörtökön készítjük össze és ezen a napon is kerül feladásra. Hétvégi napokon a kiszállítás szünetel.
 
Szállítási díj:
 
0-10 kg között 1990 Ft
10-15 kg között 2390 Ft
15 kg felett 3200 Ft
 

Milyen időpontban számíthatok a kiszállításra? 

 
BUDAPESTEN ÉS KÖRNYÉKÉN:
Kedden, szerdán és pénteken, szombaton egész nap szállítunk. Megrendeléskor beállíthatsz idő intervallumot, sőt a megjegyzésbe beírhatsz még közelebbi időpontot, amikor kéred a kiszállítást. Igyekszünk mindig ehhez alkalmazkodni, ez 90%-ban sikerül, a végső időpont vállalásunkról mindig küldünk egy visszaigazolást a kiszállítást megelőző nap délutánján.  Általában bizonyos területekre ugyanabban az időintervallumban megyünk. Kérlek, vedd figyelembe, hogy nem tudunk teljesen pontos időpontot mondani, hogy mikor érünk hozzád. Igyekszünk úgy összeállítani a kiszállítást, hogy gazdaságos legyen és ne terheljük felesleges plusz körökkel a környezetet. A szállítás időpontját pontosan megadjuk emailben a kiszállítást megelöző napon délután. Ha a megadott időpont nem felel meg neked, akkor kérjük jelezd a kiszállítónak és megpróbálunk megoldást találni.

Előre fizetés esetén nem szükséges otthon tartózkodnod, csak mondj egy biztonságos helyet: szomszéd, garázs, beugró, lépcsőház stb.- ahol otthagyhatjuk a dobozodat és te később megtalálod a megrendelt termékeket. Nem csak otthonra, hanem munkahelyedre is kérheted a szállítást. A további részleteket írd meg nekünk a megjegyzés rovatban.
 
Egyes időponti sávok a terheltség miatt az adott kerületre vonatkozó szállítási költség kiegészül egy kompenzációval:
 
6-9 óra között 
9-12 óra között 
12-15 óra között 
15-20 óra között 300 Ft
Bármikor jó 
 
2. Tekintsd meg doboz összeállításainkat és egyéb termékeinket
  • Ha heti dobozt rendelsz, akkor kipróbált recepteket ajánlunk hozzá gasztrobloggerektől a receptek oldalon, amelyet elkészíthetsz a dobozban található zöldség alapanyagokból.
  • Válogathatsz a dobozok mellé (vagy éppen helyette) más finomságokat is, ha a bolt, hús és kész, pékség vagy egyéb menüpontra kattintasz.
  • Egyszerűen klikkelj a „kosárba” gombra és a tétel bekerül a vásárlásaid közé. Elötte vagy utána is változtathatod a mennyiséget a + és - gombokkal. 

3. Regisztrálj és rendelj itt!

  • Amit kérünk hogy a minimum rendelési érték érje el a 8000 Ft-ot.
  • Folyamatosan töltjük fel az új termékeket és vesszük le azokat a termékeket, amikből már nincs.
  • A szezonális és fontos újdonságokról hetente kétszer küldünk emailt a regisztrált felhasználóknak.
  • Az áru kiszállításához néhány adatra van szükségünk. Adataidat bizalmasan és biztonságosan kezeljük az adatvédelmi szabályzatunk szerint.

4. Kiszállítás

  • A kiszállítás 4 napon: kedden, szerdán, pénteken és szombaton történik. A kiszállítást megelöző napon emailben értesítünk a szállítás várható időpontjáról.
  • Rendelés leadásakor választhatsz szállítási időintervallumot. Kérném, ha bizonyos időpontok nem felelnek meg, akkor a rendelés leadásakor ezt feltétlenül írd meg nekünk!
  • Nem szükséges otthon tartózkodnod, megadhatsz egy szomszédot, vagy biztonságos helyet ahol hagyhatjuk a dobozt. A munkahelyedre is szívesen szállítunk.
  • Környezetvédelmi okokból dobozainkat újra felhasználjuk, ezért kérjük, hogy a következő szállítás alkalmával tedd az ajtód elé, vagy futárunknak add át az üres dobozt.
  • Az árut minden esetben szállítólevél kiséri, amelyből egyik példány a Tied marad.
  • Minden olyan esetben felvesszük veled a kapcsolatot egyeztetés céljából, ha valami kérdésünk van. Előfordulhat  olyan körülmény, amely akadályozza a kiszállítást például nem tudunk hozzád eljutni hóakadály miatt, vagy nem találjuk a megadott szállítási helyet, illetve áruhiány is lehetséges, amivel kapcsolatosan egyeztetnünk kell. Kérjük ezért add meg mobilszámodat, melyen elérhetünk. Ezeket kizárólag a megrendeléssel kapcsolatosan használjuk, harmadik félnek nem adjuk ki (lsd. adatvédelmi elveink).


5. Fizetés

Fizetési lehetőségek:
 - Bankkártyával a rendelés leadásakor, Barionon keresztül.  
- Áru átvételekor készpénzben. Kérjük készítsd elő a pontos öszeget, mert kiszállítóinknak sokszor problémát jelent a nagy címletekből visszaadni.
- Átutalással saját bankodon keresztül az alábbi számlaszámra: 10102244-88056100-01006005, kedvezményezet: Supp.li Kft, kérünk az utalás közleményében tüntesd fel a rendelésed leadásának dátumát vagy a szállítólevél számát. Fontos, ha nem saját bankszámládról utalsz kérjük tüntesd fel a honlapon regisztrált felhasználónevedet is, mert másképpen nem tudjuk összekötni a beérkezett összeget veled, a megrendelővel. Az utalással kapcsolatos információkat a rendelést visszaigazoló e-mailben is megtalálod. 
- Számlát a rendszer automatikusan küldi ki szállítás előtti napokban a számlázz.hu rendszerén keresztül, független az utalás összegének beérkezésétől. Számla kiküldése a következő rendszer alapján működik.
 
 
Péntek és szombat szállítási nap esetén csütörtökön megy ki automatikusan az e-mail a számlával. Kedd és szerda szállítási nap esetén hétfőn megy ki automatikusan az e-mail a számlával.
 

6. Honoráljuk hűségedet!

 
Fontos számunkra, hogy rendszeresen vedd igénybe szolgáltatásunkat és ezzel a termelőink folyamatosan számíthassanak a megrendelésre, ezért hűségprogramot indítottunk. Díjazzuk a hűséged és minden tizedik vásárláskor 10% kedvezményt adunk a megrendelésed végösszegéből. Vásárlásaid számát Te is nyomonkövetheted a profil menüpontban és minden rendelést visszaigazoló emailben tájékoztatunk róla, hogy még hány vásárlás választ el a 10% kedvezménytől. 

7. Mit érdemes még tudni?

  • Bejelentkezést követően a termékeink a szív jel segítségével a kedvenc termékek közé tehetőek, így ezek a termékek minden vásárláskor egyszerűen a kosárba helyezhetőek belépést követően a felhasználónév nyílra kattintva a "kedvenceim" között találod meg őket.
  • Érdemes állandó megrendelést kérni. Így azokat a termékeket, amelyeket mindenhéten szeretnél megkapni, azt automatikusan visszük neked. Az állandó rendelést a szállítás elötti második napig módosíthatod vagy lemondhatod.
  • 100% garanciát vállalunk a minőségre! Ha valamelyik termék minőségével nem vagy megelégedve és átvételkor jelzed ezt a futárnak, akkor visszatérítjük a termék árát. Amennyiben 24 órán belül panaszt teszel (nem 1-2 napos szavatosságú termékre) e-mailben vagy telefonon, akkor azt igyekszünk minél gyorsabban elbírálni. A termék minőségével kapcsolatos panasz esetén az elbírálásához szükségünk van egy képre, melyet ideálisan átvételkor készített fotó elküldésével tudsz megtenni és jogosnak ítélt panasz esetén a termék árát részben vagy egészben visszatérítjük.