Kérdésed van? Hívj minket 06 20 422 7555
Következő szállítás(ok):2020. 10. 27.(kedd),
2020. 10. 28.(szerda)
keresés profil info telefon
irsz.:
Következő szállítás(ok):2020. 10. 27.(kedd), 2020. 10. 28.(szerda)
  • bio
  • cukormentes
  • gluténmentes
  • laktózmentes
  • paleo
  • vegán
  • akciós
  • új

Vásárlás 7 lépésben

1. Nézd meg, hogy szállítunk-e a környékedre

Szállítási költség: 580,-
I. kerület, II. kerület III. kerület, V. kerület, VI. kerület, VII. kerület, VIII. kerület, IX. kerület, XI. kerület, XII. kerület, XIII. kerület, XIV. kerület
 
Szállítási költség: 680,-
IV. kerület, X. kerület, XV. kerület, XXII. kerület, Budakalász, Diósd
 
Szállítási költség: 950,-
XVI. kerület, XVII. kerület, XX. kerület, Pilisborosjenő, Üröm, Solymár, Remeteszőlős, Budakeszi, Nagykovácsi, Érd, Budaörs
 
Szállítási költség: 950,-
XVIII. kerület, XIX. kerület, XXI. kerület, XXIII. kerület, Törökbálint
 
Szállítási költség: 1480, - 
Fót, Szentendre, Pomáz, Páty, Budajenő, Piliscsaba, Telki, Pilisvörösvár, Pilisszentiván, Biatorbágy, Ecser, Dunakeszi, Herceghalom
 
2. Tekintsd meg doboz összeállításainkat és egyéb termékeinket
  • Ha heti dobozt rendelsz, akkor kipróbált recepteket ajánlunk hozzá gasztrobloggerektől a receptek oldalon, amelyet elkészíthetsz a dobozban található zöldség alapanyagokból.
  • Válogathatsz a dobozok mellé (vagy éppen helyette) más finomságokat is, ha a bolt, hús és kész, pékség vagy egyéb menüpontra kattintasz.
  • Egyszerűen klikkelj a „kosárba” gombra és a tétel bekerül a vásárlásaid közé. Elötte vagy utána is változtathatod a mennyiséget a + és - gombokkal. 

3. Regisztrálj és rendelj itt!

  • Amit kérünk hogy a minimum rendelési érték érje el a 4900 Ft-ot.
  • Folyamatosan töltjük fel az új termékeket és vesszük le azokat a termékeket, amikből már nincs.
  • A szezonális és fontos újdonságokról hetente kétszer küldünk emailt a regisztrált felhasználóknak.
  • Az áru kiszállításához néhány adatra van szükségünk. Adataidat bizalmasan és biztonságosan kezeljük az adatvédelmi szabályzatunk szerint.

4. Kiszállítás

  • A kiszállítás 4 napon: kedden, szerdán, pénteken és szombaton történik. A kiszállítást megelöző napon emailben értesítünk a szállítás várható időpontjáról.
  • Rendelés leadásakor választhatsz szállítási időintervallumot. Kérném, ha bizonyos időpontok nem felelnek meg, akkor a rendelés leadásakor ezt feltétlenül írd meg nekünk!
  • Nem szükséges otthon tartózkodnod, megadhatsz egy szomszédot, vagy biztonságos helyet ahol hagyhatjuk a dobozt. A munkahelyedre is szívesen szállítunk.
  • Környezetvédelmi okokból dobozainkat újra felhasználjuk, ezért kérjük, hogy a következő szállítás alkalmával tedd az ajtód elé, vagy futárunknak add át az üres dobozt.
  • Az árut minden esetben szállítólevél kiséri, amelyből egyik példány a Tied marad.
  • Minden olyan esetben felvesszük veled a kapcsolatot egyeztetés céljából, ha valami kérdésünk van. Előfordulhat  olyan körülmény, amely akadályozza a kiszállítást például nem tudunk hozzád eljutni hóakadály miatt, vagy nem találjuk a megadott szállítási helyet, illetve áruhiány is lehetséges, amivel kapcsolatosan egyeztetnünk kell. Kérjük ezért add meg mobilszámodat, melyen elérhetünk. Ezeket kizárólag a megrendeléssel kapcsolatosan használjuk, harmadik félnek nem adjuk ki (lsd. adatvédelmi elveink).


5. Fizetés

Fizetési lehetőségek:
 - Bankkártyával a rendelés leadásakor, Barionon keresztül.  
- Áru átvételekor készpénzben. Kérjük készítsd elő a pontos öszeget, mert kiszállítóinknak sokszor problémát jelent a nagy címletekből visszaadni.
- Átutalással saját bankodon keresztül az alábbi számlaszámra: 10104105-14151400-01003004, kedvezményezet: Nekedterem Mo. Kft, kérünk az utalás közleményében tüntesd fel a rendelésed leadásának dátumát vagy a szállítólevél számát. Fontos, ha nem saját bankszámládról utalsz kérjük tüntesd fel a honlapon regisztrált felhasználónevedet is, mert másképpen nem tudjuk összekötni a beérkezett összeget veled, a megrendelővel. Az utalással kapcsolatos információkat a rendelést visszaigazoló e-mailben is megtalálod. 
- Számlát a rendszer automatikusan küldi ki szállítás előtti napokban a számlázz.hu rendszerén keresztül, független az utalás összegének beérkezésétől. Számla kiküldése a következő rendszer alapján működik.
 
 
Péntek és szombat szállítási nap esetén csütörtökön megy ki automatikusan az e-mail a számlával. Kedd és szerda szállítási nap esetén hétfőn megy ki automatikusan az e-mail a számlával.
 

6. Honoráljuk hűségedet!

 
Fontos számunkra, hogy rendszeresen vedd igénybe szolgáltatásunkat és ezzel a termelőink folyamatosan számíthassanak a megrendelésre, ezért hűségprogramot indítottunk. Díjazzuk a hűséged és minden tizedik vásárláskor 10% kedvezményt adunk a megrendelésed végösszegéből. Vásárlásaid számát Te is nyomonkövetheted a profil menüpontban és minden rendelést visszaigazoló emailben tájékoztatunk róla, hogy még hány vásárlás választ el a 10% kedvezménytől. 

7. Mit érdemes még tudni?

  • Bejelentkezést követően a termékeink a szív jel segítségével a kedvenc termékek közé tehetőek, így ezek a termékek minden vásárláskor egyszerűen a kosárba helyezhetőek belépést követően a felhasználónév nyílra kattintva a "kedvenceim" között találod meg őket.
  • Érdemes állandó megrendelést kérni. Így azokat a termékeket, amelyeket mindenhéten szeretnél megkapni, azt automatikusan visszük neked. Az állandó rendelést a szállítás elötti második napig módosíthatod vagy lemondhatod.
  • 100% garanciát vállalunk a minőségre! Ha valamelyik termék minőségével nem vagy megelégedve és átvételkor jelzed ezt a futárnak, akkor visszatérítjük a termék árát. Amennyiben 24 órán belül panaszt teszel (nem 1-2 napos szavatosságú termékre) e-mailben vagy telefonon, akkor azt igyekszünk minél gyorsabban elbírálni. A termék minőségével kapcsolatos panasz esetén az elbírálásához szükségünk van egy képre, melyet ideálisan átvételkor készített fotó elküldésével tudsz megtenni és jogosnak ítélt panasz esetén a termék árát részben vagy egészben visszatérítjük.