Kérdésed van? Hívj minket 06 20 422 7555
Ha ma rendelsz péntek-re már ki is tudjuk szállítani!

Gyakori kérdések

Kiszállításról

Biztosan az fog jönni, amit rendelek?

Minden igyekezetünk ellenére előfordul, hogy nem tudjuk pontosan azt a terméket küldeni, amit rendeltél. Amennyiben módunkban áll, erről előzetesen tájékoztatunk és a te visszajelzésed alapján küldünk csereterméket.

Mást kértem - mást kaptam

Ha nem tudjuk azt a terméket küldeni, amit rendeltél és ezt nem tudjuk előre egyeztetni sem veled, úgy a szállítólevélen jelezzük a csereterméket, illetve a hiányt. Minden ilyen esetet sajnálunk és igyekszünk megakadályozni, de sajnos előfordulhat akár egymás után többször is ilyesmi – legtöbbször az időjárás okolható miatta.

Ha megfelel a cseretermék, akkor nincs dolgunk, ha viszont nem szeretnéd, küldd vissza a kiszállítóval! Ebben az esetben természetesen nem kell kifizetned a termék árát.

Nem tetszik, amit kaptam!

Csereterméket küldtünk, de azt nem szereted? Úgy ítéled meg, hogy nem jó a kapott termék minősége? Küldd vissza kiszállítónkkal!

Az árat ilyenkor jóváírjuk – ha előre átutaltad, kérd meg kiszállítónkat, hogy helyben rendezzétek, vagy a következő rendelés alkalmával jelezd nekünk a megjegyzés rovatban a kifogásolt termék szállítási idejét, a kifogást és az árat, mi pedig a szállítólevélen is jelezzük, hogy annyival kevesebbet kell fizetned. 

Állandó rendelésről

Mire adhatok le állandó rendelést?

Az oldalon aktív termékekre és dobozokra állandó rendelést tudsz beállítani. Kiválaszthatod, milyen termékeket szeretnél keddi kiszállításra és/vagy pénteki kiszállításra megrendelni minden szállítási időszakban. Állandó rendelést csak úgy tudsz leadni, ha a beállított termékek/dobozok végösszege eléri a 4200 forintos értéket.

Módosítani szeretnéd az állandó rendelésed?

Bármikor megteheted, csak arra figyelj, hogy élesítsd a módosítást.

Elutazom, de be van állítva állandó rendelés, amit most nem fogok tudni átvenni, mit tegyek?

Függeszd fel az állandó rendelésed, csak ne felejtsd el újra élesíteni, ha visszaértél!

Termelőinkről

Hogyan lehet csatlakozni?

Szeretnéd, hogy terméked felkerüljön oldalunkra? Termelnél nekünk? Hívj minket, vagy írj egy e-mailt, amiben találunk egy listát a termékeidről, ha lehet árral és pár fotóval együtt. Napokon belül felvesszük veled a kapcsolatot!

Miért éri meg a helyi-, termelői-, idénytermény?

Szerintünk három fontos dolog van, amire figyelni kell az étkezésünknél: legyen friss, legyen helyi és legyen szezonális.

A frissesség garancia arra, hogy a lehető legtöbb vitamint, ásványi anyagot tartalmazza az adott zöldség, gyümölcs. Más termékek esetében is fontos, hogy ne egy tartósítószerekkel évekig elálló lekvárt együnk, hanem egy azévi termést feldolgozó kisüzem finomságát. Más lesz az íze, más lesz az állaga, más a testünkre gyakorolt hatása.

Ha helyi termelőktől szerezzük be, amit megeszünk és megiszunk, azzal egyrészt támogatjuk a magyar kis- és őstermelőket, akik sok szempontból nehéz helyzetben vannak. Másrészt nem utaztatjuk meg a világ körül, amit megeszünk – ez a pozitív indok a szezonalitásra is vonatkozik. Egy szem szőlő januárban Spanyolországból, vagy szeptemberben Badacsonyból? Gondoljuk végig az anyagi-, környezetszennyező- és vegyszerezési vonzatait.

Hogy mikor mi terem, azt itt nézheted meg: http://tudatosvasarlo.hu/idenynoveny

Mit hogyan tároljunk?

 

Hogy a friss zöldség-gyümölcs sokáig felhasználható legyen, és semmi ne vesszen kárba, javasoljuk, hogy csomagold minél gyorsabban ki a dobozból a friss árut (sajtot a neylonból, csírát a dobozból) hogy levegőzhessen és tedd hűtőbe. Úgy tervezd meg az ételeidet, hogy a legromlandóbbat edd meg elsőként. Ezek elsősorban a leveles zöldségek (saláta, spenót, friss fűszerek és a gomba). A csomagolt termékek tartalmazzák az eltarthatóság idejét. Az ételek felhasználásához segítséget nyújtanak ehhez receptjeink.

Miért nem szállítanak az én városomba?

Folyamatosan bővítjük szállítási területünket, így kérjük add meg irányítószámodat és email címedet regisztrációkor, hogy kapcsolatba léphessünk veled amint a környékedre is szállítunk.

Mi legyen a Nekedterem dobozzal?

Csomagolóanyagainkat többször is felhasználjuk, ezért kérjük, hogy vigyázz a Neked Terem dobozra (pl. nehogy elázzon), hogy a legközelebbi szállítás alkalmával futárunk visszahozhassa. A már nem használható dobozokat, egyéb csomagolóanyagokat szelektív hulladékgyüjtőbe visszük.

Hol teszik le a dobozomat?

Sokan nem tartozkódnak otthon a szállításkor. Adj meg egy biztonságos helyet, szomszédot, garázst, kapualjat, lépcsőházi bejárót stb. ahol biztonságban hagyhatjuk dobozodat. Természetesen a munkahelyedre is tudunk szállítani, sőt szívesen meg is csörgetünk, vagy küldünk egy SMS-t amikor megérkeztünk, hogy át tudd venni a dobozt. A részleteket telefonon egyeztetjük.

Mi történik, ha a szállítónak nincs hol hagynia a megrendelt árut?

Amennyiben nem tudod személyesen átvenni a dobozodat és nem tudsz megadni biztonságos helyet, ahol a kifizetett termékeket hagyhatjuk, akkor a futár vissza fogja szállítani a termékeket. A szerződésünk értelmében ezeket a termékeket – telefonos, emailes egyeztetést követően - átveheted a kiszállítás napján telephelyünkön. Amennyiben nem veszed át, akkor a zöldségek, gyümölcsök tönkremennek és nem tudjuk pótolni őket. Az árut ki kell fizetned ebben az esetben is, mivel megrendelted. Természetesen tartós élelmiszereket később is átveheted, vagy a következő szállítás alkalmával kivisszük neked.

Nem találom a dobozomat. Mit tegyek?

Gyöződj meg róla, hogy leadtad a megrendelést. Ha mindent rendben találtál, és szükséged van egyeztetésre, hívd Vevőszolgálatunkat vagy írj email-t, hogy segíthessünk.

Mit jelent a Barion, hogy tudok vele fizetni?

A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló e-pénz kibocsátó, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet. Ha azonban regisztrálsz, nem kell begépelned a kártyaadataid egyetlen Barion elfogadóhelyen sem, a fizetéshez elég az e-mailcímed és jelszavad. Használható kártyák: Mastercard és Maestro bankkártya, Visa és Electron bankkártya, Amex bankkártya. Ha nincs bankkártyád, fizetéshez használhatod az előre feltölt ött Barion egyenlegedet, amelyet átutalással vagy készpénz befizetéssel tudsz feltölteni, illetve amire ismerőseid is tudnak neked pénzt küldeni. Ebben az esetben e-mailcímed és jelszavad megadásával tudsz fizetni. Ez a fizetési mód a te számodra ingyenes.

A Barion szervereit a Norton/Symantec/Verisign 256 bites SSL titkosítása védi. Fizetés előtt mindig ellenőrizd, hogy valóban a Barion biztonságos szerverén adod meg a fizetéshez szükséges bankkártya adatokat vagy jelszót. A böngésződ zöld színnel jelzi, ha a fizetés biztonságos, és a fizetőoldal tulajdonosát Barion Payment Inc [HU] néven azonosítja. 
A Barion rendelkezik a bankkártya társaságok által megkövetelt PCI DSS tanúsítvánnyal, így jogosult bankkártya adatokat kezelni. A Barion szerverek biztonságát a Magyar Nemzeti Bank előírása szerint alakították ki.